Home » Bez kategorii » Keto Pankejki – naleśniki ketogeniczne

dieta ketogeniczna

Keto Pankejki – naleśniki ketogeniczne

Przepis na amerykańskie naleśniki/pankejki w wersji ketogenicznej. Jest to idealna baza na śniadanie, którą można podawać w różnej formie, w zależności od zastosowanej polewy, lub dodatku w formie śmietany.

Jak wykonać naleśniki/pankejki w wersji ketogenicznej, co potrzeba do wykonania tego pysznego amerykańskiego śniadania?

Składniki na 5 naleśników:

  • 2 jajka
  • 60g mąki kokosowej
  • łyżeczka proszku do piececzenia
  • 110 g mleka migdałowego (pół szklanki)
  • słodzik (ja używam erytrytolu)
  • ok 50g masła do smażenia

Aby wykonać pankejki/naleśniki, wbij do miski dwa jajka i je ubij, dodaj do jajek mleko kokosowe, wymieszaj. Następnie dodaj mąkę kokosową oraz proszek do pieczenia i dokładnie wymieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji. Uzyskaną masę na ciasto naleśników zostaw na około 5 minut do zgęstnienia. W międzyczasie możesz rozpuścić masło na patelni.

Masę na naleśniki wlej na patelnię i smaż na jednej stronie tak długo, aż zacznie się wybrzuszać, wtedy można przerzucić naleśnika na drugą stronę.

Gotowe naleśniki można pokryć bitą śmietaną i syropem klonowym 0 kcal.

Tagi: , , , , , ,


Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.