Home » Bez kategorii » Keto Pankejki – naleśniki ketogeniczne

dieta ketogeniczna

Keto Pankejki – naleśniki ketogeniczne

Dieta ketogenna to nie tylko słony i tłusty smak, ale także słodkie śniadania :D. Urozmaicone śniadanie to świetny początek dnia, zwłaszcza jeśli jest słodkie i syte.

Przepis na amerykańskie naleśniki/pankejki w wersji ketogenicznej, prosty do wykonania bazujący na mące kokosowej.. Jest to idealny pomysł na śniadanie, którą można podawać w różnej formie, w zależności od zastosowanej polewy, lub dodatku w formie śmietany.

Naleśniki można śmiało wzbogacić o owoce takie jak truskawki, jagody, maliny. Stanowią one zawsze świetny dodatek do śniadania.

Jak wykonać naleśniki/pankejki w wersji ketogenicznej, co potrzeba do wykonania tego pysznego amerykańskiego śniadania?

Składniki na 5 naleśników/pankejków:

  • 2 jajka
  • 60g mąki kokosowej
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 110 g mleka migdałowego (pół szklanki)
  • słodzik (ja używam erytrytolu)
  • ok 50g masła do smażenia

Aby wykonać pankejki/naleśniki, wbij do miski dwa jajka i je ubij, dodaj do jajek mleko kokosowe, wymieszaj. Następnie dodaj mąkę kokosową oraz proszek do pieczenia i dokładnie wymieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji. Uzyskaną masę na ciasto naleśników zostaw na około 5 minut do zgęstnienia. W międzyczasie możesz rozpuścić masło na patelni.

Masę na naleśniki wlej na patelnię i smaż na jednej stronie tak długo, aż zacznie się wybrzuszać, wtedy można przerzucić naleśnika na drugą stronę.

Gotowe naleśniki można pokryć bitą śmietaną i syropem klonowym 0 kcal. Świetnie sprawdzają się mrożone tryskawki lub maliny, które można podgrzać i zblendować.

Tagi: , , , , , ,


Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.