Home » Dietetyka » Keto pasta z makreli

dieta ketogeniczna

Keto pasta z makreli

Dziś kolejny keto przepis, jeden z prostszych jaki można przygotować samemu. Potrzebujemy tylko wędzoną makrelę, majonez, ogórki kiszone, sól i pieprz.

Zanim jednak przystąpimy do wykonania samej pasty kilka słów od makreli. Dlaczego warto jeść makrelę i warto ją włączyć do diety.

Po pierwsze makrela jako sama rybka jest bardzo tłusta ma ok. 14g tłuszczu w 100g mięsa, zawartość białka to ok 18g. Jest przede wszystkim bogatym źródłem omega 3, selenu, fosforu, potasu witaminy D i A, makrela jest bogatym źródłem aminokwasów – leucyny, izoleucyny, lizyny.

A więc od czego zacząć? Ugotuj trzy jajka na twardo. Obierz je ze skorupek i drobno posiekaj. Obierz dokładnie makrelę ze skóry i ości, i rozdrobnij ją widelcem. Potnij drobno ogórek kiszony. Wymieszaj wszystko razem, dodaj 2 duże łyżki majonezu. Dodaj sól i pieprz. Całość dokładnie wymieszaj.

Jeśli chcesz możesz swoją pastę z makreli zblendować. Będzie miała wtedy gładką konsystencję. Ja to robie przed dodaniem ogórka, dzięki temu mam pastę gładziutką, bez ości z duży mi kawałkami ogórka kiszonego.

Pasta z makreli oczywiście najlepiej smakuje schłodzona z ketogenicznymi bułeczkami.

Tagi: , , ,


Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.