Home » Posts tagged 'dieta intermittent fasting'

Tag Archives: dieta intermittent fasting

Przykładowy dzień na Intermittent Fasting

Intermittent Fasting wcale nie jest taki straszny. Ogromne porcje, smaczne jedzenie. Wystarczy dotrwać do okna żywieniowego. Zobacz co jem na bardzo wysokim deficycie kalorycznym.

5 zasad na skuteczny IF

IF w pigułce, 5 prostych zasad dzięki, którym spalisz tłuszcz w mgnieniu oka. Mi w ten sposób udało się zrzucić 20 kg tłuszczu tobie też może się to udać. Zapraszam do oglądania filmiku. Bardzo krótko i na temat.

Dlaczego intermittent fasting

Intermittent fasting to najskuteczniejsza dieta na spalanie tkanki tłuszczowej jaką może zastosować osoba niećwicząca jak i ostro trenująca. Nie wymaga wielkiej filozofii, zmiany trybu życia, ani też wielu wyrzeczeń. Dlaczego warto spróbować intermittent fasting:

  1. Szybkie efekty jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej oraz ochronę masy mięśniowej.
  2. Oszczędność czasu – nie zawracamy sobie głowy częstym przygotowywaniem posiłków.
  3. Można jeść rzeczy które nam smakują, nie musimy rezygnować z wszystkiego co dobre.
  4. Łatwy do utrzymania reżim diety. Wystarczy tylko pilnować godzin w jakich się spożywa pokarmy.
  5. Trening na czczo, po pierwszym posiłku mamy wyrzut insuliny, która „wypycha” z organizmu testosteron i hormon wzrostu.
  6. Zmniejszenie poziomu cholesterolu frakcji LDL oraz poziomu glukozy we krwi.
  7. Oczyszczenie organizmu.
  8. Podniesienie wrażliwości na insulinę.
  9. Większy poziom energii w ciągu dnia, na czczo czujemy się lepiej, lżej nasz organizm nie jest zajęty trawieniem zjedzonego wcześniej posiłku. Lepsze samopoczucie głód przeszkadza tylko na początku diety.

Dlaczego intermittent fasting jest kontrowersyjny?

Dlaczego intermittent fasting jest tak kontrowersyjną dietą? Jest mniej popularny i nie słychać o nim tak wiele jak np. o diecie wysokobiałkowej.

Pewnie dlatego, że intermittent fasting obala wiele mitów jeśli chodzi o spalanie tłuszczu, zaprzecza wielu zasadom hucznie głoszonym przez dietetyków. Dieta ta każe sprawia, że każdy może schudnąć bardzo szybko bez względu na to czy uprawia jakieś sporty czy nie.

Kilka mitów, które IF (intermittent fasting) obala:

  • Lepiej jak zjesz więcej  mniejszych posiłków niż 3 duże posiłki.
  • Trening na czczo jest zły, bo spalisz mięśnie.
  • Dzień należy zaczynać od pożywnego śniadania.
  • Musisz kompletnie zrezygnować z dotychczasowego ulubionego jedzenia, aby schudnąć.

Najwięcej przeciwników intermittent fasting ma wśród zwolenników regularnych 5 posiłków dziennie, jednak zostało udowodnione naukowo, częstotliwość posiłków nie ma znaczenia podczas spalania tłuszczu.